Velkommen til DCA - Intranet

DCA - Intranet har som formål at erstatte det tidligere DJF Intranet.

Har du spørgsmål til DCA's aftale med Fødevareministeriet, til reglerne for virksomhedssamarbejde eller vil du have bistand i forhold til at formidle en forskningsnyhed? Så er DCA - Intranet din indgang til hjælp.

DCA's sekretariat tilbyder rådgivning og sparring i forbindelse med myndighedsbetjening, erhvervssamarbejde, kommunikation og deltagelse i internationale forskningsprogrammer.

På DCA - Intranet får du overblik over, hvordan sekretariat kan hjælpe dig i det daglige. Har du spørgsmål eller brug for rådgivning, er du altid velkommen til at kontakte os.

På siden finder du desuden de seneste nyheder - først og fremmest interne nyheder om faglige og administrative forhold ved DCA, men også eksterne nyheder som har relevans for arbejdet ved DCA.
Foruden de faglige nyheder kan du finde links til administrative og sociale sider, og vi vil løbende opdatere listen over nyansatte ved institutterne i DCA. Kontakt os, hvis I får nye medarbejdere, der skal på listen.

DCA - Intranet kan kun tilgåes fra en AU IP-adresse. Det betyder, at du skal være tilkoblet et AU-netværk for at kunne se siden. Hvis du ønsker at besøge siden, når du f.eks. arbejder hjemme, kræver det, at du er logget på VPN.

Det gamle intranet bevares indtil videre, men vil ikke blive opdateret.

Forslag til intranet

Hvis du har forslag til nyheder eller anvendelse af intranettet, er du velkommen til at kontakte Lise Bundgaard eller Jette Ilkjær.